Na Newyorském autosalonu byl představen velice zdařilý facelift Dodge Challenger, který má odkazovat na modelový rok 1971. Současná generace je na trhu bez výraznějších změn již šest let. Facelift je pouze designový a nabízí osm různých verzí: SXT, SXT Plus, R/T, R/T Plus, R/T Shaker, R/T Plus Shaker, 6,4 HEMI Scat Pack a 392 HEMI Scat Pack Shaker. Na výběr bude také, kromě šestistupňového automatu, novinka v podání osmistupňového TorqueFlite. Objem vidlicového osmiválce HEMI o objemu 6,4 litru zůstal zachován, jenom ho inženýři trochu posílili a nyní dosahuje velice slušných 492 koní a 644 Nm. Stovku by měl pokořit za 4,5 sekundy. Vzrostla také maximální rychlost na 292 km/h. Slabší verze označené jako R/T dostaly méně objemnější osmiválec HEMI 5,7 litru s výkonem 380 koní a krouťákem 556 Nm. Verze SXT a SXT Plus dostala osvědčený šestiválcový Pentastar o objemu 3,6 litru s výkonem 309 koňských sil. Výroba faceliftovaného Challangeru bude probíhat v továrně Brampton v Kanadě a první kousky by se měly dostat k zákazníkům už letos na podzim. O vrcholné verzi SRT se zatím jenom mlží. Údajně by měl být její agregát HEMI posílen o kompresor. Máme se tedy na co těšit.