Automobilka se rozhodla postupně pozměnit design všech modelů, které pak budou mít korporátní přední část. Jako první model projde touto úpravou sedan LaCrosse.
Pod kabátkem najdeme zcela novou globální platformu koncernu GM pro vozidla střední a vyšší střední třídy, která má mimo jiné výrazný podíl vysokopevnostní oceli, takže se povedlo snížit hmotnost sedanu o 136 kilogramů. Zároveň ale auto narostlo do délky o 15 mm, do šířky o 10 mm a mezi nápravami dokonce o masivních 65 mm. Díky tomu mají cestující mnohem více místa nejen na zadních sedadlech. Nárůsty doprovází ale i pokles výšky o 40 mm. Podvozek dostal díky nové platformě zadní pětiprvkové zavěšení, přičemž za příplatek (nebo u vyšších verzí výbavy) jsou dostupné elektronicky řízené tlumiče a přední zavěšení HiPer Strut. Řízení je vybaveno elektronickým posilovačem. Kabina už na první pohled vypadá hodnotně, GM tento dojem podporuje tvrzením o vysoké kvalitě zpracování a použití měkčených materiálů. Vyobrazené provedení navíc boduje hnědým koženým čalouněním, dřevěnými dekory a několika stříbrnými linkami. Oproti minulému provedení je nový čtyřramenný volant, palubní deska kombinující analogové budíky s digitálním rychloměrem i multimediální systém IntelliLink s osmipalcovou obrazovkou a ovládáním hlasem. Infotainment dále podporuje Apple CarPlay, Android Auto, 4G LTE připojení a Wi-Fi hotspot.