Ford F-Series Super Duty bude mít design povedeného menšího bratříčka F-150. Všechny automobilky jsou ovlivněny ekologií a tudíž i snižováním spotřeby. U takových mastodontů, pokud nechceme zmenšovat jejich rozměry, musíme provést odtučňovací kůru. Ford použil k výrobě rámů vysokopevnostní ocel a pro karoserii hliníkovou slitinu. Úbytek hmotnosti je kolem cca 160 kg.
Motory jsou v nabídce tři. První benzinový je 6,2-litrový V8 v kombinaci s šestistupňovou automatickou převodovkou pro F-250, druhou zážehovou jednotkou je vidlicový desetiválec o objemu 6,8 litru a jako poslední volbou je naftový 6,7-litrový turbodiesel Power Stroke V8 druhé generace. Poháněná je zadní náprava, případně lze přiřadit pohon předních kol. V nabídce nebude chybět redukce a zadní nápravy s dvojmontáží pro zvýšení nosnosti jako u minulých generací.
Kabiny budou v nabídce tři – Regular Cab, Super Cab a Crew Cab. Oproti minulé generaci budou o něco delší, čímž získají pohodlí hlavně pasažéři na zadních lavicích. Výbav bude k dispozici pět s označeními XL, XLT, Lariat, King Ranch a Platinum.
Kabiny budou v nabídce tři – Regular Cab, Super Cab a Crew Cab. Oproti minulé generaci budou o něco delší, čímž získají pohodlí hlavně pasažéři na zadních lavicích. Výbav bude k dispozici pět s označeními XL, XLT, Lariat, King Ranch a Platinum.