Po důkladném faceliftu Lincolnu Navigator bylo jen otázkou času, kdy se objeví první fotky jeho bratříčka Fordu Expedition.

Bylo už načase, poněvadž Cadillac vytasil svého Escalade, tak obavy byly na místě. V současné době se již chystá úplně nová generace Expeditionu, ale nezbývá nám, než se spokojit s faceliftem – a tentokrát bez osmiválce. 🙁 Vnější změny se omezily na novou přední masku, světlomety, nárazník s LEDkami denního svícení a lehce přepracovanou záď. Uvnitř najdeme nový přístrojový štít s dvojicí barevných displejů o úhlopříčce 4,2″. Změnami prošla i středová konzola a přibyl také infotainmentový systém MyFord Touch s dotykovou obrazovkou a sedmisetwattovým audiosystémem. Ha há.  Jsem střízlivý. Už vidím, jak ve špičce tento audiosystém odebírá skoro 60A (ampér) a přívodní napájecí kabel topí jako spirála rychlovarné konvice.

Jak jsme již zmínili výše. Vé osmička pašlá v pizdů a nahradila ji šestiválcová přeplňovaná jednotka EcoBoost o objemu 3,5 litru a výkonu někde okolo 370 koní a 582 Nm. Podvozek může být nově vybaven nastavitelnými tlumiči. Převodovka je standardně automatická šestistupňová. Posilovač řízení je nyní šelestrický. Za malý příplatek můžete mít užitečný hlídač mrtvých úhlů, bezklíčové odemykání a startování a couvací kameru.

Rozvory budou tradičně nabízeny dva. Standardní je 3 022 mm a long má 3 327 mm.

 

Ford-Expedition_2015_1280x960_wallpaper_09 Ford-Expedition_2015_1280x960_wallpaper_08 Ford-Expedition_2015_1280x960_wallpaper_07 Ford-Expedition_2015_1280x960_wallpaper_06 Ford-Expedition_2015_1280x960_wallpaper_03 Ford-Expedition_2015_1280x960_wallpaper_01 Ford-Expedition_2015_1280x960_wallpaper_0b Ford-Expedition_2015_1280x960_wallpaper_0a


PRAHA

LOS ANGELES

NEW YORK