Dá se vůbec ještě mluvit o faceliftu? Na Chargeru je kompletně přepracována celá karoserie. Nyní se přední část podobá Dartu a je nejvýraznější změnou. Boční profil už připomíná něco z minulého Chargeru, ale i zde jsou použity jinak tvarované blatníky a dveře. Interiér dostal 7″ obrazovku, kterou lze nahradit 8,4″ dotykovou, k dispozici je 3D navigace, palubní wi-fi a možnost stahovat další aplikace. Přepracován byl také volant, hlavice řadící páky je nyní shodná s tou z Challengeru, čalounění je nyní podstatně výraznější. Jízdní vlastnosti a ovladatelnost určitě zlepší použití lehké slitiny na nápravách.  Objednat se dá samozřejmě i osmistupňová automatická převodovka s rychlostí změny kvaltů 250 ms. Osvědčené motory V8 HEMI 5,7 l s 276 kW a V6 Pentastar 3,6 l s 218 kW ale zůstávají beze změny.

 

 

 

Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_02Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_06Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_0aDodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_10 Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_08Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_0f        Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_13Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_14Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_2b Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_18 Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_19 Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_21Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_1d Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_22 Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_24 Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_28 Dodge-Charger_2015_1280x960_wallpaper_29


PRAHA

LOS ANGELES

NEW YORK