Chevrolet představil pozměněný model Malibu, který narostl do délky asi o 6 cm a rozvoru o 9 cm, ale přesto shodil 136 kilogramů oproti svému předchůdci. Jako základní motorizací byl vybrán 1,5litrový přeplňovaný čtyřválec EcoTec, který disponuje 162 koni a 250 Nm. Bude standardně dodáván se systémem start – stop, takže by měl spotřebovávat 8,7 litru benzínu na 100 km ve městě a 6,3 litru mimo něj. O stupeň výše bude přeplňovaný dvoulitr, který nabídne 253 koní a 350 Nm a osmistupňovou automatickou převodovku. Jeho spotřeba bude ve městě 10,6 litru a 7,3 litru mimo něj. Hybridní systém nabídne 1,8litrový atmosférický  čtyřválec, spojený s elektromotorem pro celkový výkon 185 koní. Tento systém pochází z Chevroletu Volt. Změny samozřejmě potkaly také interiér. Kromě palubní desky, která může trochu připomenout tu v novém Voltu, je tu také díky rozvoru více místa na zadních sedadlech a pasažéři vzadu mají k dispozici dva USB porty a v případě vyšších výbav také 110voltovou zásuvku a bezdrátovou nabíječku pro kompatibilní smartphony. Palubní deska nabídne 7″ či 8″ displej infotainmentového systému a sedadla jsou poprvé u modelu Malibu kromě vyhřívání také ventilovaná. Nové Malibu také nabízí systém Teen Driver, díky které se rodič může podívat, jak jeho potomek, který si vypůjčil auto, jezdí – jakou vzdálenost ujel, jaká byla maximální rychlost, zda se aktivovalo ABS v důsledku prudkého brzdění či zda byly potřeba systémy zabraňující nehodám či automatického brzdění. Dobrá vychytávka.

 

Chevrolet-Malibu_2016_1280x960_wallpaper_0a Chevrolet-Malibu_2016_1280x960_wallpaper_0b Chevrolet-Malibu_2016_1280x960_wallpaper_01 Chevrolet-Malibu_2016_1280x960_wallpaper_03 Chevrolet-Malibu_2016_1280x960_wallpaper_04 Chevrolet-Malibu_2016_1280x960_wallpaper_05 Chevrolet-Malibu_2016_1280x960_wallpaper_07 Chevrolet-Malibu_2016_1280x960_wallpaper_08 Chevrolet-Malibu_2016_1280x960_wallpaper_09


PRAHA

LOS ANGELES

NEW YORK