A do třetice ještě jeden pickup:Ford Ranger alias ultimátní nástroj pro mladé dobrodruhy, kteří se vracejí do města za prací. Právě tuto skupinu chce výrobce oslovit offroadem, který se po několikaleté pauze vrací i do svého původního bydliště za oceán. Od roku 2011 se totiž Ranger nevyráběl ve Státech, ale pouze v Argentině, Nigérii, Thajsku a Jižní Africe. Ročník 2019 je oproti předchůdci daleko modernějším vozem, což napoví rovnou svým hranatějším vzhledem v duchu hesla Build Ford Tough. Maska i světlomety ladí se stájovými kolegy a obě varianty SuperCab a SuperCrew pohání koncernový přímovstřikový 2,3litrový čtyřválec EcoBoost známý z Mustangu nebo Focusu RS. Snad na něm inženýři odladili všechny mouchy, které otravují život právě majitelům posledně zmiňovaného ostrého hatchbacku. V kombinaci s desetistupňovým automatem by mohlo jít o pěkné svezení, vždyť tento motor bývá naladěn kolem 250kW a 440 Nm. Terénní výbavu
zastupují ochranné spodní plechy, pneumatiky s agresivním vzorkem nebo třeba displej zobrazující údaje o náklonu a úhlu natočení předních kol. Nový Ranger se začne vyrábět koncem roku v Michiganu a výhledově by se měl objevit i na evropských trzích.

 


PRAHA

LOS ANGELES

NEW YORK