O něco luxusnější dvojče nového Silverada ZR2 vychází z robustního provedení AT4X. Oproti němu se edice od American Expedition Vehicles zaměřená na rekreační využití a dobrodružné křižování terénu může chlubit pěticí odolnějších ochranných plechů z bórové oceli, které chrání konkrétně oblast předního nájezdu, převodku řízení, rozdělovací převodovku, palivovou nádrž a zadní diferenciál. O jeden centimetr větší světlá výška si vyžádala jiné odladění odpružení a tříkomorových tlumičů Multimatic DSSV. Přední i zadní náprava disponuje elektronicky řízenou uzávěrkou diferenciálu. Speciálně tvarované nárazníky vylisované z třímilimetrového ocelového plechu s pevnými vyprošťovacími body zvýšily nájezdový úhel na 32,5 stupně, přejezdový úhel dosahuje 23,4 stupně. K praktickým doplňkům patří možnost instalace navijáku, krytů prahů a pevných nástupních schůdků. Vůz poháněný osvědčeným 6,2litrovým osmiválcem se silou 420 koní v kombinaci s desetistupňovým automatem a redukcí roluje na matně černých 18palcových kolech AEV Salta s chráněnými ventilky 33palcových pneumatik (opět typu Goodyear Wrangler Territory MT). První exempláře by měly putovat k dealerům od letošního podzimu, cena v čase uzávěrky bohužel nebyla známa.


PRAHA

LOS ANGELES

NEW YORK