Aktuální generace Chevroletu Tahoe a delšího Suburbanu je tu s námi už nějaký ten pátek, mnozí z nás tedy po právu očekávali, že se do svého čtvrtého modelového roku podívá ve výraznějším faceliftu. Ten se však z nejrůznějších příčin nekoná a odkládá nejméně o rok, takže oblíbené full-size SUV pro větší rodiny v zásadě oslaví Nový rok beze změn – popravdě jediná úprava katalogu spočívá ve vyřazení metalického odstínu Auburn. Zlé jazyky označují jako důvod i to, že se Chevy potřebuje zbavit přebytečných turbodieselů LM2, které budou pravděpodobně příští rok nahrazeny novějším agregátem LZ0. Zatímco starší LM2 nabízí výkon 277 koní při 3.750 otáčkách a 621 Nm při 1.500 otáčkách, novější LZ0 (používaný však už v pickupech Chevy Silverado a GMC Sierra 1500 od roku 2023) díky novým ocelovým pístům, odladěnému turbodmychadlu, novým vstřikovačům a lepší regulaci tepla podává bezmála o 30 koní a 50 Nm více. V nabídce prodejců dále zůstává i osvědčený 5,3l a 6,2litrový osmiválec o výkonu 355, resp. 420 koní, spolupracující vždy s desetistupňovým automatem. Na 24palcová kola, větší displeje, kvalitnější interiér a přepracované panely karosérie si tedy budeme muset ještě dvanáct měsíců počkat.