Potěšující je, že zatímco dosavadní modely už působily i s kdysi revolučním designérským stylem Art & Science poněkud vyčpěle, nový CTS dokázal pro poslední léta charakteristickému stylu, vyznávajícího ostré hrany a linie, dát nový náboj. Výrazně členitější příď s nově pojatými světlomety a výraznější maskou chladiče a nárazníky působí noblesně a současně dynamicky, zatímco profil sedanu v sobě má něco z noblesy britských aristokratických značek. Vzhled je fajn, na evropskou a japonskou prémii ale Amerika ztrácela zejména interiérem. Soudě zatím podle fotek ovšem Cadillac CTS 2014 tento handicap rázně vymazal. Kabina je přímo přecpaná měkčenými plasty a kůží středový panel působí takřka hypermoderně, s dobou jde i přístrojový štít a americky velkorysému chromování zdatně sekunduje dřevěné obložení s viditelnou texturou materiálu. Dostupné informace hovoří o nabídce tří motorů. Dvoulitrový, turbem přeplňovaný čtyřválec s 203 kW bude základem, pilíř nabídky bude tvořit motor V6 3.6 s 240 kW a velkou mezeru mezi běžnými verzemi a supersportovní CTS-V zmenší jeho dvěma turby přeplňovaná varianta se 313 kW. Cadillac jde s dobou a tak budou všechny motory k dispozici s osmistupňovým automatem, jenž pošle sílu motoru na zadní kola, alternativně u dvou slabších motorů na všechna čtyři kola. Karoserie a s ní i rozchod a rozvor kol se zvětší a z CTS se tak stane plnohodnotný midsize sedan na úrovni evropsko-japonské konkurence.