CHEVROLET BEL AIR NOMAD 1957

Když člověk přemýšlí o kombíku, většinou má na mysli praktické auto. Má to pět dveří, co největší zavazadelník a je to v drobných detailech co nejlépe použitelné k přepravě rodiny nebo spousty nákladu. A pokud je k tomu člověk petrolhead, může mít na mysli také několik stovek koní pod kapotou a pohon zadních kol. Spojené státy v minulosti produkovaly hromadu kombíků, „station wagonů“, jak se jim tam říkalo. Ne vždy měly stovky koní výkonu, i když pod kapotami bývaly důstojně objemné osmiválce, zejména po palivové krizi v 70. letech minulého století. A většinou měly skutečně po stranách dva páry dveří…
Pod kapotou: V8-OHV „Turbo Fire 283“, 283 cu.i., (4.640 cm3), 185 koní/374 Nm
…tento článek vám nabízíme jako ochutnávku z čísla 62

youtube-logo-95x40 play_icon_small play_icon_small


PRAHA

LOS ANGELES

NEW YORK