Chevrolet Camaro ZL1 s karoserií kupé měl premiéru začátkem letošního roku v Chicagu a na listopadovém autosalonu v Los Angeles se veřejnosti poprvé představí i v provedení s plátěnou střechou. Prodej Chevroletu Camaro ZL1 Convertible se má na severoamerickém trhu rozběhnout začátkem příštího roku. Pod kapotou čtyřmístného amerického kabrioletu bude stejně jako u kupé pracovat kompresorem přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru, který disponuje výkonem 432 kW (580 k) a točivým momentem 754 Nm. Chevrolet prostřednictvím modelu Camaro ZL1 Convertible nabídne svým zákazníkům čtyřmístný kabriolet, který svými výkony překonává luxusní a výkonné modely evropských značek, mezi které patří například Aston Martin DB9 Volante (350 kW), Mercedes-Benz SL 63 AMG (386 kW) nebo Porsche 911 Turbo S Cabriolet (390 kW). Sílu motoru bude u kabrioletu ZL1 na zadní kola přenášet šestistupňové manuální převodovky Tremec TR-6060 se zkrácenými drahami řazení. Stejně jako u kupé je vzhledem k nárůstu točivého momentu upraveno celé pohonné ústrojí a součástí standardní výbavy bude diferenciál s omezenou svorností. Podvozek Camara ZL1 má u kabrioletu i kupé jinak umístěné úchyty stabilizátorů a je vybaven systémem adaptivních tlumičů Magnetic Ride Control. Elektronické senzory čtou povrch vozovky a přizpůsobují mu nastavení podvozku, které má pochopitelně pozitivní vliv na jízdní vlastnosti. Řidič Camara jej může také ovlivnit, má totiž navíc na výběr dva režimy – komfortní Tour a Sport. Od svých méně výkonných sourozenců se kabriolet ZL1 odlišuje i důkladně vyztuženou karoserii. Úpravy byly provedeny v oblasti středového tunelu a vpředu i vzadu jsou v oblasti uchycení zavěšení kol nové výztuhy. Karoserie ZL1 se od ostatních provedení Camara liší především díky nově navrženému přednímu nárazníku a nové hliníkové kapotě motoru, jejíž střední část s výdechy vzduchu je z karbonu. Na zádi je nový spoiler a přepracovaný nárazník pod, nímž jsou umístěny dva páry výfukových koncovek. Výfukový systém, který pracuje ve dvou režimech a přizpůsobuje zvuk otáčkám motoru, byl poprvé použit na Corvettě. Kovaná kola jsou obutá do plášťů Goodyear Supercar F2 o rozměrech 285/35 ZR20 vpředu a 305/35 ZR20 vzadu. Dodavatelem brzdového systému se šesti pístky a 370 mm kotouči vpředu a čtyřmi pístky a 365mm disky vzadu je společnost Brembo.