Sourozenecké modely Tahoe a Suburban podstoupí v modelovém ročníku 2025 facelift, jehož hlavními body jsou fajnovější interiér a výkonnější dieselový motor. U full-sizových SUV jsou stejně jako u osobáků v módě velkoplošné displeje. V duchu tohoto trendu se Chevrolet rozhodl přesunout volič převodovky ze středového panelu pod volant, a vrátit se z posuvného voliče k tradiční páce, čímž vznikl prostor pro novou standardní 17,7palcovou dotykovou obrazovku infotainmentu, která je mírně nakloněná směrem k řidiči. Jedenáctipalcové digitální budíky jsou kvůli lepšímu výhledu vpřed zasazeny do snížené přístrojovky. Prostor pro cestující díky tomu také působí vzdušněji. Mechanické ovladače naštěstí nevymizely, jen byly přeuspořádány do úhledné řady pod elegantnější výdechy klimatizace. V tomto mají ameriky oproti evropské produkci stále navrch, a my jsme za to velmi rádi. Hardwarové ovladače jsou nejen komfortní a intuitivní, ale významnou měrou přispívají k bezpečnosti.
Nejen kvůli tomu, že v kabině je poprvé možné specifikovat kožená sedadla v kombinaci s obložením z pravého dřeva, navozuje interiér v porovnání s předfaceliftovými modely mnohem luxusnější dojem. Vozy jsou nabité novými funkcemi, např. k otevření chytré výklopné zádi stačí, aby si k ní na tři sekundy stoupnul člověk s klíčkem. Nechybí ani kamery s možností sledování interiéru a výstupem do aplikace v chytrém telefonu, automatický minutový záznam v případě kolize, ani běžnější nouzové brzdění nebo udržování v jízdním pruhu. Změny nastaly i pod kapotou. Vylepšený třílitrový diesel s desetistupňovým automatem má přibližně o třicet koní a 50 newtonmetrů více (305 k/668 Nm). V nabídce ale stále zůstává i 5,3litrový osmiválec s 355 koňmi a silnější 6,2litrová V8, která se může chlubit výkonem 420 koní. Tažná kapacita 8.400/8.200 liber (3.780/3.690 kg) se sice nezměnila, přibyly však funkce monitorování tlaku v pneumatikách přívěsu, asistent pro vlečení lodí a příslušné volby v navigaci. Do hry se vrátily adaptivní tlumiče a Chevy provedl i úpravy zavěšení kol a překalibroval řízení. Přibylo devět designů ráfků, přičemž ty největší mohou mít poprvé průměr celých 24 palců. Optické změny exteriéru už nejsou tak markantní: přepracovanou mřížku s předními světlomety doplňují v katalogu dva nové odstíny Cypress Grey a Lakeshore Blue. Edice Z71 je navíc rozpoznatelná podle macatějších nárazníků, nájezdového plechu a červených vlečných háků. Vozy se budou stejně jako dosud nabízet celkem v šesti stupních výbavy LS, LT, RST, Z71, Premier a High Country. Cena zatím nebyla stanovena, odhadujeme ji však na necelých šedesát tisíc dolarů za základní model LS a zhruba 80 tisíc za nejluxusnější High Country na vzduchovém podvozku. Výroba faceliftovaných modelů Tahoe a Suburban začne koncem letošního roku v texaském Arlingtonu, který příští rok oslaví hezkých sedmdesát let od svého založení.