Chevrolet modernizoval vzhled svého osmimístného crossoveru Traverse. Nová maska s tradičnějším stylem se v následujících letech objeví také u dalších modelů značky. Bezpečnost auta zvýší centrální airbag. Maska chladiče je nově tvořena třemi vodorovnými lamelami, už tak uprostřed není rozdělena vodorovnou lištou s integrovaným logem Chevroletu. Znak automobilky nicméně zmohutněl. Přepracovány byly také hlavní světlomety, které jsou laděny do sportovna, a přední nárazník, v němž se objevují širší směrová světla. Přední rohy auta mají připomínat sedan Malibu. Na sportovnější notu se hrálo i na zádi. Poznávací značka je nyní umístěna výše, ve dveřích od zavazadelníku, nad ní se objevuje mohutná chromovaná lišta s logem Chrysleru. Koncové světlomety jsou ostřeji řezány, změnou prošel i zadní nárazník. Phillip Zak, šéf designu exteriéru v General Motors, tvrdí, že se designéři zaměřili hlavně na detaily auta. Díky těmto malým změnám má vůz podle Zaka působit dynamičtěji a výrazněji. Uvnitř se objevují nové, kvalitnější materiály. Opěrky hlavy u předních sedadel lze nejen posunovat nahoru a dolů, ale také naklánět dopředu a dozadu. Středová konzole byla mírně přepracována, větší ovladače klimatizace jsou nyní přehlednější, nad nimi se objevuje 6,5palcová barevná dotyková obrazovka s dostupným multimediálním systémem Chevrolet MyLink. Traverse už v základu nabízí osm míst na sezení. Do třetí řady sedadel se údajně mohou pohodlně posadit i tři dospělí. Zavazadelník nabízí 691 litrů prostoru. Crossover je nadále poháněn 3,6litrovým benzinovým vidlicovým šestiválcem s plynule proměnným časováním ventilů kombinovaným se šestistupňovou samočinnou převodovkou. V základu agregát nabízí 210 kW a 361 Nm, v nabídce je i o něco silnější verze s 215 kW a 366 Nm. Výkonnější Traverse se liší dvěma koncovkami výfuku. Automobil má poháněná přední kola, objednat je možné i systém pohonu všech kol. Vůz zvládne utáhnout náklad o hmotnosti až 2.358 kg. Upravené pružiny a další změny na podvozku mají znamenat pohodlnější jízdu než u Traverse před faceliftem. O větší bezpečnost se postará centrální airbag. Ten se nafoukne vpravo od řidiče, tedy na opačné straně než boční a okenní airbag – řidič je tak chráněn vaky z obou stran. Airbag má v podstatě dvojitou funkci; zabránit přílišnému vychýlení řidiče v příčném směru a zároveň sloužit jako přepážka mezi oběma předními pasažéry, aby si cestující neublížili sami o sebe. Standardem bude systém OnStar. Ten v případě dopravní nehody zavolá o pomoc. Umí však také vyhledat vůz, pokud je ukraden, a dokonce jej na dálku zpomalit. Výroba crossoveru probíhá v michiganské továrně Lansing.


PRAHA

LOS ANGELES

NEW YORK