GMC Yukon se dočkalo nové generace. Opět bude ve dvou verzích – luxusní provedení Denali a jeho prodloužená verze Yukon XL. Vzhledové změny nepřekvapí – Yukon i o 50 cm delší Yukon XL se dočkali nových světlometů vpředu (s diodami LED pro denní svícení) i vzadu, upravené masky chladiče, hliníkové kapoty, mírně aerodynamičtější karosérie a nových kol o rozměru 18, 20 nebo 22 palců. Verze Denali je od klasického Yukonu rozeznatelná díky standardním dvacetipalcovým kolům, upraveným předním světlometům a jiné masce chladiče. Interiér se dočkal kvalitnějších materiálů a zpracování, standardního audia Bose a multimediálního systému IntelliLink s osmipalcovou obrazovkou. V Yukonu XL dostanete možnost připlatit si za zábavní systém pro zadní sedadla, který bude obsahovat přehrávač DVD a Blu-ray. Yukon Denali dostal podsvícené dveřní prahy a kvalitnější odhlučnění. Měnila se samozřejmě i technika. Velké SUV dostane upravený posilovač řízení, který zlepší ekonomiku jízdy, novou zadní nápravu s automaticky uzavíratelným diferenciálem, kvalitnější brzdy s kotouči Duralife a stabilizační systém Standard StabiliTrak, který nabízí tažný režim nebo asistent pro rozjezd do kopce. Denali bude navíc ve standardu nabízet podvozek s třetí generací systému „magnetic ride control“, který již hojně využívá Cadillac.Pod kapotou standardního Yukonu/Yukonu XL se objeví osmiválec 5.3 z řady EcoTec3 se systémem vypínání válců, výkonem 340 koní a točivým momentem 519 Nm. Denali bude vybaveno silnějším osmiválcem o objemu 6.2 ze stejné řady motorů, který nabízí systém vypínání válců, výkon 432 koní a točivý moment 624 Nm. Oba motory jsou standardně dostupné s šestistupňovým automatem Hydra-Matic.

 

 

 


PRAHA

LOS ANGELES

NEW YORK