Co vznikne, když za Jeep Wrangler přivážete malou korbu? Správně, Jeep Gladiator, mid-sizový pickup se skvělými terénními (a o něco horšími silničními) schopnostmi. Odnímatelná střecha i dveře a sklopné čelní sklo z něj činí dokonalou čtyřkolku pro jakoukoli zábavu v terénu. Drsné pojetí sice znamená jisté nepohodlí a hluk v běžném provozu, ale systém pohonu všech kol i jejich odolné zavěšení vám vše rádo vynahradí, když z hladkého asfaltu sjedete na méně stabilní povrch. Jako jeden z mála vozů v tomto segmentu navíc Gladiator stále nabízí vedle osmistupňového automatu i manuální šestistupňovou převodovku, která umožní využívat 285 koní z 3,6litrového šestiválce naprosto dle libosti. Do nového modelového roku vstupuje vůz se zakulacenou maskou, bez dieselového šestiválce a jak je dnes zvykem – především s větším displejem zábavního systému. K bezpečnosti přispívají záclonové airbagy vpředu i vzadu, design osvěžují nové ráfky a třešničku na dortu představuje anténa integrovaná do čelního skla. První cena bude v pásmu 41.000 dolarů, s pakety Mojave X a Rubicon X, jejichž součástí jsou například ocelové nárazníky a elektrická kožená sedadla nastavitelná v 12 směrech, se však může vyšplhat až na 56.000 USD.